Aprilia RSV 1000R
Na torze bardzo przyjemnie zaskakuje zawieszenie motocykla. Działa ono bardzo precyzyjnie,
pozwalając na niesamowite złożenia, przy jednocześnie wzorowej stabilności i precyzji kierowania.
Widlasta dwójka o kącie rozwarcia cylindrów 60o zapewnia moc wrażeń.
143 KM i morderczy moment obrotowy robią swoje tak na wyjściach z łuków, jak i na prostych.
Ten silnik przeznaczony jest raczej dla doświadczonych jeźdźców. Brak antihoppingu sprawia,
że zbyt szybka redukcja doprowadzić może do uślizgu tylnego koła przed samym wejściem w zakręt.
RSV 1000R to wspaniała maszyna do jazdy po torze. Tzw. „fun factor" w jej przypadku jest na bardzo
wysokim poziomie. Trudno porównywać ten motocykl do japońskich litrów, ponieważ jest to maszyna od nich
tak bardzo odmienna, że bezpośrednie porównanie z góry skazane jest na niepowodzenie.
SILNIK: V2    POJEMNOŚĆ: 983CCM    MOC: 141KM    MOMENT OBROTOWY: 101NM